Zuid-Oost-Vlaanderen

Contact

Het werkingsgebied van het CGG Zuid-Oost-Vlaanderen omvat Aalst, Ninove, Geraardsbergen, Oudenaarde, Ronse en Zottegem. Klik hier om het dichtstbijzijnde CGG in jouw buurt te vinden. 

Algemeen nummer voor afspraken: 078/15.55.70
Emailadres voor algemene vragen: info@zov.be

Algemeen directeur
Mieke Heymans

Beleidsarts
Joël Vermeersch

Doelgroepcoördinator Volwassenen- en ouderenteam Aalst-Ninove, tenderwerking Aalst-Ninove en Team Drugpreventie en begeleiding
Carla Belon

Doelgroepcoördinator Kinderen- en jongerenteam Geraardsbergen - Oudenaarde en Aalst-Ninove
Marina Steegmans

Doelgroepcoördinator Volwassenen- en ouderenteam Geraardsbergen-Oudenaarde, Forensisch Team, Transitieteam en Connect 14-25
Lobke De Boeck                                                                                                     

Klachten

Alle medewerkers van het CGG Zuid-Oost-Vlaanderen doen hun uiterste best om jou goede zorg te bieden en zorgvuldig om te gaan met jouw belangen. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de zorg binnen het CGG ZOV. Als dat het geval is, horen we dat graag.

Klachtenregeling

We staan open voor jouw suggesties, opmerkingen of klachten. Bespreek klachten in eerste instantie met je hulpverlener en zoek samen naar een oplossing. Als dit niet mogelijk is of niet het gewenste resultaat oplevert, kan je contact opnemen met algemeen directeur Mieke Heymans via mieke.heymans@zov.be

Of met onze externe en onafhankelijke ombudspersoon:

Veelgestelde vragen

Kan ik buiten de kantooruren in het CGG Zuid-Oost-Vlaanderen terecht?
Dit kan enkel op afspraak.

Kan ik in het weekend in het CGG Zuid-Oost-Vlaanderen terecht?
Neen, dit is niet mogelijk.

Is er een wachttijd?
Na het eerste verkennend gesprek is er vaak een wachttijd vooraleer de behandeling kan opstarten. Of dat het geval is en hoeveel tijd die bedraagt, kan je navragen wanneer je je aanmeldt of door contact op te nemen met één van onze teams.

Kunnen anderstalige cliënten bij het CGG Zuid-Oost-Vlaanderen terecht?
In de mate van het mogelijke kunnen anderstalige cliënten bij CGG ZOV terecht. Soms wordt daarvoor beroep gedaan op de tolken van de Provinciale Tolkendienst. De mogelijkheden kunnen besproken worden als je contact opneemt voor een aanmelding.

Kan ik zelf kiezen welk soort behandeling ik volg?
We bekijken een behandeltraject als een samenwerking tussen cliënt en therapeut. Dit komt tot stand door zowel jouw hulpvraag als het advies van het team samen te leggen. Overleg met jou hierover vinden we heel belangrijk.

Wat als ik niet aanwezig kan zijn op mijn afspraak?
Wij vragen je om je afspraak tijdig (meer dan 24u op voorhand) af te zeggen. Op die manier kunnen onze hulpverleners nog iemand anders verder helpen.

Mag ik mijn huisdier mee op consultatie nemen?
Huisdieren zijn niet toegelaten, tenzij het gaat over een blindengeleidehond.

Ik vind het antwoord op mijn vraag niet in bovenstaand rijtje of ik heb een suggestie.
Voor vragen en suggesties rond aanmelding, behandeling en zorg, neem je contact op met een doelgroepcoördinator.